REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 25.12.2014r.1. POSTANOWIENIA OGÓLNE1.1 Sklep internetowy pod adresem
nici-coats.pl (dalej sklep internetowy) prowadzi Coats Polska Sp. z o.o. ul. Kaczeńcowa 16, 91-214 Łódź, Polska; Tel. (48) (42) 254 04 00, Fax (48) (42) 254 04 23. Organ Rejestrowy: Sąd Rejonowy w Łodzi Wydział XX Gospodarczy KRS; Nr NIP: 726-000-05-03; REGON: 471014141; Kapitał Zakładowy Spółki 21.092.000 PLN; KRS: 0000184141
1.2 Regulamin określa zasady dokonywania zakupu towarów w sklepie internetowym.
1.3 Klientem sklepu jest każda osoba fizyczna, która dokona rejestracji na stronach sklepu w celu złożenia zamówienia na dowolny produkt z oferty. Klientem sklepu może być również przedsiębiorca – w takim przypadku konieczne jest podanie NIP oraz nazwy (firmy) przedsiębiorcy w formularzu rejestracyjnym, a co za tym idzie, w treści zamówienia.
2. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ2.1 Zakupy w sklepie internetowym mogą być dokonywane jedynie przez osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
2.2 Zamówienia mogą być składane na stronach sklepu internetowego, e-mailem lub faksem.
2.3 Produkty oferowane w sklepie stanowią cześć oferty Coats Polska. Jeśli nie znajdą Państwo w sklepie internetowym interesującego Państwa produktu, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta - adres mailowy: ok@coats.com .
2.4 Potwierdzenie złożenia zamówienia poprzez witrynę internetową sklepu wysyłane jest automatycznie e-mailem na adres podany podczas rejestracji konta w sklepie internetowym oraz przy składaniu zamówienia. Jeżeli mail nie dotarł do klienta po złożeniu zamówienia - zamawiający proszony jest o kontakt z firmą bezpośrednio pod nr tel. 42 25 40 338, 42 25 40 300 lub 42 25 40 400.
2.5 Wszystkie podane na stronie sklepu ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT) wyrażonymi w złotych.
2.6 Zamówienia w sklepie internetowym realizowane są do wartości 5000,00 zł brutto. Zamówienia powyżej tej wartości prosimy składać bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta Coats Polska na adres mailowy: ok@coats.com.
3. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ3.1 Termin realizacji zamówienia określany będzie przez COATS drogą mailową na adres, który został podany podczas składania zamówienia /rejestracji konta w sklepie internetowym. Przesłanie wiadomości, zawierającej potwierdzenie przyjęcia zamówienia na określony towar oraz wskazującej termin realizacji zamówienia oznacza złożenie oferty sprzedaży towarów na warunkach określonych w tej wiadomości. Dla realizacji zamówienia konieczne jest potwierdzenie przyjęcia oferty poprzez odesłanie wiadomości potwierdzającej, co oznacza przyjęcie oferty i zawarcie umowy sprzedaży z zastrzeżeniem prawa własności do dnia zapłaty ceny.
3.2 Coats Polska realizuje wysyłki zamówionych przedmiotów na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej, na następujących warunkach:
a./ jeśli wysyłka opiewa na wartość równą lub większą niż 1500,00zł brutto, koszt dostawy pokrywa Coats Polska;
b./ jeżeli wysyłka opiewa na wartość mniejszą niż 1500,00zł brutto, koszt dostawy pokrywa odbiorca, w wysokości:
18,00 zł brutto dla przesyłek przelewowych i przedpłatowych do 30 kg
36,00 zł brutto dla przesyłek pobraniowych do 30 kg
3.3 Formy płatności za zamówienie założone w sklepie internetowym:
a./ gotówka/ pobranie
b./ przedpłata - na konto
W siedzibie firmy nie ma możliwości zrealizowania płatności gotówkowych ani za pomocą terminala płatniczego (kartą)
Citibank nr 26 1030 1205 0000 0000 5428 6201. W tym przypadku realizacja zamówienia będzie następować dopiero po otrzymaniu środków pieniężnych na konto sprzedającego. Jeśli w terminie 7 dni od daty przyjęcia oferty zapłata nie zostanie dokonana, umowa sprzedaży wygasa.
c. /rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.
3.4 Obsługa sklepu zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w przypadku, gdy zajdzie podejrzenie błędnego wypełnienia formularza rejestracyjnego lub w przypadku, gdy zamówienie budzi inne zastrzeżenia. W takim przypadku, obsługa sklepu skontaktuje się z kupującym.
4. ZWROTY PRODUKTÓW4.1 Klient będący konsumentem, zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014r.. o prawach konsumenta , może odstąpić od umowy sprzedaży internetowej bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty wydania produktu (zwrotom podlega wyłącznie towar czysty, nienaruszony i oryginalnie zapakowany). Odstąpienie od umowy wymaga złożenia przed upływem tego terminu oświadczenia
(Kliknij aby pobrać oświadczenie) w formie pisemnej, przesłanego na adres wskazany w p. 1 Regulaminu. Klient w przypadku odstąpienia od umowy zwraca towar na własny koszt.
4.2 Odsyłany towar powinien być czysty, nienaruszony i oryginalnie zapakowany.
4.3 Za odesłany towar klient otrzymuje zwrot wartości danego produktu. oraz koszt najtańszej oferowanej przez Coats Polska przesyłki.4.4 Pieniądze za zwrócony towar wraz z kosztem najtańszej oferowanej przez Coats Polska przesyłki zostaną przelane na konto bankowe wskazane przez kupującego. Sprzedający powstrzyma się ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania odesłanego towaru przez Klienta.
5. REKLAMACJE5.1 Produkty oferowane w sklepie internetowym są nowe i identyfikowalne. Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne muszą być składane pisemnie i przesyłane do Działu Obsługi Klienta na adres mailowy ok@coats.com.
5.2 Klient jest zobowiązany do przesłania zgłoszenia reklamacyjnego w formie wypełnionego formularza reklamacyjnego zawierającego wszystkie niezbędne dane do rozpoczęcia procesu reklamacyjnego.
(Kliknij, aby pobrać formularz reklamacyjny)5.3 Do każdego zgłoszenia reklamacyjnego klient jest zobowiązany dołączyć reprezentatywną próbkę reklamowanego towaru tzn. 1 szpulę lub 1 pudełko.
5.4 Coats Polska bezzwłocznie przekaże informację o reklamowanym wyrobie wraz z reprezentatywną próbka do odpowiedniej jednostki produkcyjnej.
5.5 Coats Polska zobowiązuje się do udzielenia klientowi odpowiedzi na złożoną reklamację w terminie 5 dni od uzyskania oceny reklamacyjnej od jednostki produkcyjnej.
5.6 W przypadku niezgodności produktów z zamówieniem, prosimy o informację mailowo lub telefonicznie do Działu Obsługi Klienta, gdzie można uzyskać informację o sposobie odesłania lub wymiany błędnie wysłanego towaru.
6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE6.1 Złożenie zamówienia w sklepie internetowym oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego regulaminu w brzmieniu z dnia złożenia zamówienia .
6.2 W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o Prawach konsumenta.
6.3 Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. W takim wypadku na stronie sklepu zostaną opublikowane stosowne uaktualnienia.